מה מתאמני קרוספיט אוכלים?

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

מתאמנים רבים עושים את הטעות הזאת: הולכים לחדר כושר, מתאמנים במגוון סוגי ספורט, אך לא משלבים בד ובבד, יחד עם זה, תזונה מותאמת. כל מומחה בריאות, כושר ותוזנה יודע זאת ולא צריך להיות מומחה גדול: אפקטיביות האימון נפגעת כתוצאה תזונה לקויה וגרוע מכך: גופו של מי שמתאמן ללא דיאטה מותאמת עלול להינזק. באנגלית כשאומרים דיאטה מתכוונים להרכב המזון או 'תוכנית האוכל' של כל אחד ואחת, אך בישראל דיאטה מקושרת מיד להורדת משקל ולא, דיאטה במשמעות המקורית שלה אינה בהכרח הורדת משקל אלא התאמת 'תוכנית האוכל' לתוכנית האימון שלנו!

CrossFit Harish – מומחי כושר ותזונה בהתאמה אישית

קרוספיט מינץ בעיר חריש מספק למתאמנים ולמנויים הרבה יותר ממתקנים נוחים וחדישים לאימון ומקפיד על מדריכים מומחים בעלי ידע וניסיון רב באימון המספקים יחס אישי לכל מתאמן, המתאים לכל אחד ואחת את רמת האימון הרצויה, בין אם באימוני הכוח או הסיבולת ולא פחות חשוב: לא מזניחים את נושא התזונה הכל כך חשובה לכל מי שמתאמן, כאשר רק תזונה נכונה היוצרת איזון נכון בין צריכת חלבונים, פחמימות ושומנים בשילוב שתייה מספקת, יכולים למקסם את תוצאות האימון!

יש היום טרנד לצרוך שייקים בריאותיים, תוספי תזונה, הורמונים לפיתוח הגוף וכדומה וזהו שוק שרק הולך וגדל כל שנה, אך יש להשתמש בחומרים הללו במשנה זהירות ולבסס את תפריט התזונה שלכם על אוכל אמיתי בהרכב הנכון ובכמות הרצויה בראש ובראשונה.