האם קרוספיט גורם לפציעות?

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

כל ספורט אם לא מבצעים אותו נכון ואם הוא מבוצע בצורה מוגזמת, עלול להוביל פציעות. יחד עם זאת, יש ענפי ספורט מסוכנים יותר ויש פחות ואתם בוודאי מבינים שאגרוף למשל, MMA, אומניות לחימה, רוגבי ואפילו כדורגל למשל, הן מקצועות מועדים יותר לפורענות ולפציעות בהגדרה. מה לגביי שחייה, ריצה ואימוני כושר? דווקא מקצועות אלה, אשר לא משלבים מגע גופני עם יריב כלשהוא, עלולים להיות בעלי פוטנציאל פציעה כאשר המתאמן או המתאמנת אינם עובדים נכון.

ומה לגביי קרוספיט? מחקר באוניברסיטת בן גוריון בנושא השפעת אימוני קרוספיט על כוח המתפרץ, סבולת אירובית, שיווי משקל בהליכה, תנועות פונקציונליות, איכות החיים ופציעות, מצא ששיעור הפציעות בענף הקרוספיט נמוך יחסית למקצועות ספורט אחרים!

בריאות לפני הכול – קרוספיט מינץ חריש

במתחם הקרוספיט שלנו אנו שמים דגש מיוחד על עבודה נכונה לפני הכל. אנו נעזרים באנשי מקצוע מומחים בתחום הקרוספיט ויצרנו מתחם בטוח, אנו עומדים בכל תקני הבטיחות והבריאות עבור המתאמנים שלנו במתחם הכושר החדש בעיר חריש.

אנו מודעים היטב לעובדה שאימוני פיזיותרפיה, כושר, אימון שיקום, אימון החלמה מפציעה ועוד, עבור ספורטאים מקצועיים ועבור כל מי שסבל בעבר מפציעה ספורטיבית או אחרת, חייבים להילקח בחשבון בכל תוכנית אימונים ובכל מתקן אימונים בו אנו משתמשים ויודעים להימנע מפציעות וכיצד לנהוג במקרה של פציעות ספורט או פציעות אחרות כך שמי סובל מהם יוכל לחזור למסלול האימונים בצורה הבטוחה ביותר!